ZŽMV #12: Asimilace


ASCS

asimilace, -e ž <l> kniž. a odb. přizpůsobení (se), přizpůsobování (se)


5. geol. magmatická a. pochod, při němž magma pohlcuje cizorodé úlomky okolních hornin a rozpouští je v sobě;
asimilační příd.: a. pochod, proces


matka: Vím, tam byl taky Gagarin

dcera: Jo?
matka: On umřel v 34..
dcera: Tak to ho museli zabít, né.
matka: Ani nevim jestli se vrátil. 
dcera: Neposlali ho do nějakýho gulagu?

Jely spolu na výlet a pročítaly si info letáčky, tak jako jsme to dělaly s maminkou my, než se mi ztratila. 
Teď si večeře vařím sama a čekám na to až se budeme moct obejmout.




Gagarina sestřelili, omylem
Hitlerova žena Eva měla moc pěkný nohy a cvičila I-fly yogu na stromech _ každej den je v televizi dokument o Hitlerovi, a pak se diví že se jím lidi chtějí stát
jedna ruka netleská, ale já ti tleskat budu i když je mi teskno
tvůj smutnej jedinej kamarád
Aničko děsíš mě!
ale tohle je pravda: jestli-že existuje nebe, tak je to tam do nekonečna v klidu
jako když jedeš na lexaurinu
A já ani ty nejsme nic a nikdy nic nebudem, nikdy nikdo nebude nikomu rozumět a propasti okolo sebe si kopeme sami s každým nádechem
nejoptimističtější diagnóza
jsem PĚNA

když se směješ tvoje tělo si myslí, že jsi šťastnej
pojď budeme si hrát
poslouchat Gotta zpívat a tancovat
učit se na milion nástrojů
cestovat a milovat všechno živý
neúnavně, sobecky, pyšně se odstřihnout
jako sliz se pokoutně měnit
odhodláni stavět na pomstě za existenci!
bojovat a ničit bolestí zdi na koleji
nemůže mě nic vykolejit, když si kola zlámu sama 

Pan Tau a život jeho hostitele
Tuberkulóza
Oboustanej infarkt při opravě potrubí na chalupě
Mozková mrtvice
Tajně kouřil u sousedů
Nakonec ho dostala rakovina
 
Nikdo není dobrý a nikdo není zlý. Tvář světa je ošlivá.

Bohouši?!
Dobrý den přeji, dáte si kávu, džus či snad alkoholy?


  

Občas si otevřu Bibli a hledám v ní odpovědi na otázky co nedokážu vyslovit.
Bojíš se, že už si nikoho nenajdeš? A já ti říkam že jo
a kapitalismus je zlo.
Jen lidi jsou oslepeni. 

Chronická onemocnění:

1) hemoroidy

      2) vegetariánství

Mravenci lezou chroustům pod krovky a hledají v nich duši.
Když se šíleně směješ, tak ti to šíleně sluší.
Mě nezbývá než postupně asi milovat.
Otázka je zda kvůli nim a nebo kvůli sobě.





Jsem natolik hrdá, že si nikdy nedovolím milovat člověka, který nemiluje mne.
Lev Nikolajevič Tolstoj: Anna Karenina 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?