Měla jsem dědu. A babičku?


„Děti, zemřela babička!“ zvolal polozdrceným a polovděčným hlasem Otec. Z ekonomického hlediska v naprosto nevhodnou dobu. 
Všichny tři děti nastoupeny v řadě. 
Syn zapomněl na položenou bombu, jakmile odložil sluchátka. Existuje video How To Gutt a Rabbit? 
Dcera 1 přemýšlí nad Dunou, Spalovačem mrtvol a Cizincem. Fremeni vysávali vodu z mrtvých. 
Dcera 2 vymýšlí nové hashtagy, co popíšou událost jejím followers. #czechfamilylife #instadead 
„Mrazák je ale plnej švestek!“  Matka myslí na nejhorší: „Musíme pozvat rodinu, bude pohřebnačka.“


 3.202 mě kousnul do krku, když jsem mu byla ukázat, jak se obléká hipsterholka.

Zpět do 10. 1. 2016 - Bowie my Space Hero, odpočívej v pokoji 





Nesmím se bát. Strach zabíjí myšlení. Strach je malá smrt přinášející naprosté vyhlazení. Budu svému strachu čelit. Dovolím mu, aby prošel kolem mne a skrze mne. A až projde a zmizí, otočím se a podívám se, kudy šel. Tam, kam odešel, nic nezůstane. Zůstanu jen já.
Benegesseritská litanie proti strachu 
Frank Herbert: Duna 








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?