Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

          
Mám GPS v mobilu. Kamery jsou na každém rohu (stejně tak jako drbny). Kdyby Mark uměl česky, nebo by alespoň Google překladač začal chápat strukturu češtiny, tak by se jistě dobře pobavil nad výplody mé fantazie a emocemi, co vkládám do chatů pojmenovaných, teď už oficiálně, přezdívkami. 

(Historie přezdívek od Myši: Víte, že jste mohli nastavit přezdívku na chatu i před tím, než přišla vezre Messengeru 52.0? A to přes klienta - Thunderbird.. A přezdívky byly jen pro vás, tajně a bez povšimnutí toho s kým si píšete. Mazané! A s tim je od 16. 12. 2016 konec. R.I.P Fun is Over ) 

A tak dál...
            Sociální sítě. -> Ztráta soukromí. -> Debata na celý večer. 
            
                                     (Od Sračky ke Sračce)

Takhle taky všichni ví, co se mi honí hlavou. Co nového mi Myš pověděl. A co bych chtěla vytroubit do světa. A mám nad tím kontrolu (zatím). A dušička je spokojená. 



„Člověk by vůbec neměl bejt posera. Když má někomu vrazit jednu pod zuby a chce se mu do toho, tak to má taky udělat.“  J. D. Salinger: Kdo chytá v žitě

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Měla jsem dědu. A babičku?