Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.


Jsem si v knihovně našla tu nejroztomilejší záložku do Duny a mohla jsem si jí nechat. 
A vrátila jsem se do dětských let a mám záplatu na koleni.
Záplata story
 Téměř romanticky sedíme na lavičce a pozorujeme nebe (né hvězdy, ty ve městě nejsou). Šel mě doprovodit na vlak. Je to od něj pozorné. Povídáme si. Už jsou vidět blížící se světla vlaku. Vlak zastavil. Jo, i když jsem mírně opilá vím, že je čas na to se zvednout. Zvedla jsem se a došla na konec lavičky. Čtvtrý panák se dožaduje slova: „Dej mu pusu na dobrou noc!“
Rovnovážné ústrojí ohlašuje mírnou nestabilitu.
Mozek křičí: „Jsi se asi zbláznila!? Co si asi pomyslí?“ zakřičel pozdě, sehnula jsem se k jeho obličeji a  .
Udělám první krok podél lavičky. Znenadání se mi k nohám připletl její roh.  
Rovnovážné ústrojí „Já to říkalo.“
Můj étericky vítězný odchod skončil na kamíncích štěrku. 
Zvedla jsem se, doběla téměř odjíždějící vlak. 
Zadýchaně jsem se svalila na rudou sedačku s nápisem % je kretén!!!
 „Ty kalhoty ti za něj teda nestály!“ mozek je milej jako vždy. 
Jeho kreativní část má už plán, „Nic není ztraceno. Všechno zlé je pro něco dobré.“

A než jsem se dokopala k přišití záplaty, uběhlo půl roku. 



Eldredge tie knot! So close... .
 
Viděla jsem na Lolitu (1972). Konečně!! (online na youtube)
Četla jsem to někdy v dubnu 2015. 
 Tak jsem si hned musela vzít límeček. A moje nálada rodiny Addams se elegantně přesunula na Humbertovu Humbertovu nymfičku Lo. Žvýkačky a zadní sedadlo auta jsem si taky splnila, když jsem jela v noci po těch největších zapadákovech v Čr - HUSTOKRYJE, PŘÍČINA, MĚŠECKÉ ŽEHROVICE.

Svou oblíbenou scénu jsem pojmenovala Bublina smrti:


„ ...a mě napadlo - nikoli jako protest, ani jako symbol nebo něco podobného, ale prostě jako možnost nového požitku -, že když už jsem jednou porušil všechny pravidla lidskosti, proč bych nemohl porušit pravidla silničního provozu.“ Vladimir Nabokov: Lolita




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?