Zžmv #7:První týden na Strahově

1 hodina práce v Bille = 1 noc na Strahově
1 hodina práce v Bille = 10 dní nabití kupónu pro Pražskou MHD 

První den
Tatínek mi přinesl plyšovýho hrocha, kterýho jsem zapomněla v autě.
Opravdu jsem tu, já, sama na koleji.

 
Obloha je šedá! Bloky na Strahově jsou šedý. A beton na zemi je šedý. 
    Cítím se šedě. 
Zvolila jsem si jako tělák Aikido. Jen to mě drželo ve funkčím stavu. 
Všude bylo hrozně moc neznámejch lidí.
Mluvila jsem jen s paní na studijním. 
Nelze připojit k wifi.

Sprcha story
Večer jsem přešla celou dlouhou stahovskou depresivní chodbu jenom proto, abych se dostala do dámských sprch, kde byla na dveřích veliká růžová cedule Dámy. Jedna ze tří sprch byla už obsazená. Přes tyč, na který visel sprchový závěs, byl hozenej světle růžovej ručník. Slíkla jsem se a začala se sprchovat. Najednou zhasla světla.
Jako vždy počítám s nejhorším: „Rozsvěcí se venku?“
„Jo!“ ozvalo se hlubokým klučičím hlasem!
„Fakt skvělý.“ to jsem mohla jít do tý koupelny, co mám naproti pokoji - Páni, protože na to, že jsou tu cedule jak kráva nikdo nehraje.
Ještě jsem chtěla využít možnost pro seznámení, ale napadlo mě jenom  „Sprchuješ se rád potmě?“ a to je moc úchylný na to, že nevím kdo to je a opravdu se spolu sprchujeme potmě!



Druhý den

V 4:00 jsem si uvědomila, že procházka na opuštěný Karlův most počká a přeřídila budík na 7:30. Jen vyspalý člověk si najde kamarády.

Kachny jsou zlo, ale probudí to! Vote for Duckring!!
K snídani mi zbyl koláč od maminky.

Od dveří k busu to mám za 3:55.


Táhnu notebook na Čvut. Potřebuju se dostat ve škole do sítě a vyzkoumat, jak se přihlásit k wifi a kabely tam mají krátký.
Zase jsem za exota, co sedí na zemi.



How to make friends?
co radí 3/202: 
 
To funguje! Mám kamarádku i kamaráda. 


22:03 těším se na koleje Strahov. Jedu tam hodinu a šest minut, za předpokladu že nespletu dvoje přesedání. Došlo mi že tohle je ta VELKÁ PRAHA!! 
Metro jezdí nahlas! Potřebujete buď dobrý sluchátka nebo poslouchat rock/metal, prostě to co řve a né Birdy a Lanu. Vystupuji z metra. 
OMG moje 22:03 bylo 23:03 a můj spoj nefunguje!! 
Umřu tu, nevim kde jsem. Odkud jede bus? Jede ještě nějakej? Je hrozná zima. 
Ufff jede mi poslední spoj na Strahov 23:39, jsem v Jinoticích. Pojedu na kolej 21min. Teda jestli tu za tu dobu co čekám  nezmrznu. Je tam otevřeno i po půlnoci? Začalo mi htát Everybody hurts. Hold on! Hold on..
Opravdu se těším na kolej! Tak jako nikdy. 
Rada: Data, jsou opravdu nutný, jestli jste sami v Praze druhý den. Zachraňují život. 
0:34 v koupelně je skvělá akustika. Na závěsu nosorožec. 
A jasně, že si zuby přišel čistit nějakej bloňďák.
0:49 jdu spát s pocitem, že na Strahově se bydlet dá.

Třetí den
jsem vstala brzy. Zamilovala se do výhledu, do mračnýho moře okolo Vyšehradu.


Mám wifi i na koleji.
Mezi ostřílenými rezidenty jsem známá jako Ta co bude bydlet s Adélou nebo Adély spolubydlící.

Skamarádila jsem se správcem koleje a lepili jsme cedulky se jménama a funkcí na dveře. Takže jsem poznala většinu důležitejch lidí na našem bloku ze SiliconHill  je největším klubem Studentské unie ČVUT. Klub sídlí na Kolejích Strahov, kde jsou až na výjimky ubytováni jeho členové. 
A má Křečka a pili jsme spolu víno a pak hráli na piáno a když se začala v cca 1:30 tisknout lékařská dokumentace jednoho Slováka, co přespával na Strahově po kamarádech, protože ho zatím chtějí přeubytovat na Podolí, šla jsem spát.

Čtvrtý den
Přijel Kapitán. Cítím se na koleji jako doma.
Párty v Praze začínají až okolo 23:00. Cesta zmrzlému ospalámu Mlíku od Švandova divadla nahoru na Strahov trvá 12min, na druhý pokus. Protože na ten první jsem došla na Anděla a znovu se převědčila, že data jsou pro bludného studenta ve dvě v noci důležitá.

Pátý den
 

Kapitán dostal snídani, kterou objevil, až když jsem přijela ze školy. To se někdo má, když místo toho, aby šel brzy domů z párty a spát, protože má ráno přednášku, může bloudit 2,5 hod ranní Prahou a jít spát až po svítání. #vybitejmobil



"Jaký podivný rozvrh!" zvolala Alenka.

"Říká se jim hodiny," poznamenal Gryfon, "protože se s nimi na konec hodí."

Lewis Carroll: Alenka v Říši divů







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?