Movie tips #1: Jsi 937x lepší než já.

Nejraději koukám na filmy neinformovaná. Chci vědět co nejmíň, nebo jen to co mi neprozradí děj.
Nejlepší je dostat seznam názvů černý na bílém, škoda že domino je obráceně.

I rymden finns inga känslor
Mommy
Cruel Intentions
Rubber
Jeux d'enfants
La Giovinezza

Je to hrozně zvláštní - věřit, že ti Bůh dal život, a přitom si myslet, že ten život od tebe nechce nic
než sedět a koukat na televizi. John Green: Příliš mnoho Kateřin

 



I rymden finns inga känslor/ Simple Simon/ Simonův vesmír (2010)
Kluk co má Aspergerův syndrom. Emocionální kruh. 


Mommy/ Mami! (2014)
Takhle říká Xavier Dolan "promiň". Filmy kde je každá scéna obraz, co bych si pověsila na zeď. Jsou to filmy mých -náct, nečekala jsem nadšeně na nový Hunger Games..
Úplně kýčovitej soundtrack, ale proto je to tak skvělý.

 

Cruel Intentions/ Velmi nebezpečné známosti (1999)
Klasika. První film, co jsem si v patnácti stáhla. Byl poněkud úchylnější jsem než očekávala. Colorblind.   
Sebastianova kniha mě fascinovala, taky jsem si chtěla takovou psát. Ve spolužákovo peněžence byl vloženej přeskládanej papírek a na něm jména holek, za každou pár hesel.




Rubber/ Guma (2010)
Den sv. Patrika, byt kluka co na gymplu seděl s Dominikem Ferim. Neměli jsme zelenou na sobě, ale v sobě. Je to jako takovej průměrnej sen, dějou se věci bez příčiny, jen tak někdo přijde.. otrávený melouny, stoleček z Ucha, pneumatika Robert a jedna bílá deka.




Jeux d'enfants/ Love me if you dare/ Vadí, nevadí (2003)
Nejlepší kamarád, budem si hrát, najednou ho máš rád, ale on tebe ne
a pak zas jo. O co vlastně jde?
Je to znak psychopata, že i vztah je hra, co má neviditelný pravidla?
Čím chceš být až budeš velký? l'Tyran!



La Giovinezza/ Mládí (2015)
Kdy končí mládí? Kdy zjistíš, že to okolo Tebe žije, ale Ty už dožíváš? Vzpomínky všechny přes sebe. Všechno v hlavě se přepisuje, jako když se píše scénář. Na to co bylo před lety nejdůležitější si už nevzpomínáš.
Jak mi bude, až uvidím parte kamaráda?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?