Trapné průpovídky #1: Tramvaj č.4

Když vole nahrazuje vole interpunkci vole a cpe se i tam vole kam vole čárka nepatří vole.
Ty vole to byla cesta!  

Ty: Ty vole s tou sem chodil.
Vole: Vole Fak?
Ty:  Jako do třídy vole tu kdybych neznal vole tak bych nekouřil.
Vole: Jako čuráky?
Ty: Ne ty vole.
On: By se mi vole nevešel do pusy.
Vole: Jako vole to je jediný vole co mu věřim.
Ty:  Myslim cigára vole.
Vole: Vole tráva je pro negry!
On: 'Odchází bez rozloučení' 
'nesoustředím se na svou knížku a poslouchám'
Annie Hall (1977) 

Ty: Vole mam novou profilovku.
Vole: Taky vole bych potřeboval.
Ty: Dam jí za to dvě kila.
Vole: Co vole?
Ty: Jako že vole si na mě sedne vole hlavu na mě vole a nebude ji vidět do xichtu. Budu přes ní koukat na ten monitor vole playstation a jako Mam v Piči ty vole!
Vole: Vole za dvě kila? Vole když nebude chtít
Ty: Jí dlužim 35 korun.

That '70s Show (Zlatá sedmdesátá, 1998 - 2006) 

Vole: Mě pozval s matkou do Bigburgru.
Ty: A?
Vole: Sem tam takhle stál vole 'zvedl se ze sedačky a říhnul' a ta Kráva: Sis nemoh dojít na záchod? vole a dala mu pusu.
Ty: Vole tvůj novej fotr vole?
Vole: Padáš vožralo.
Ty: Já nepiju.
Vole: Ty vole kecy.
Ty: Vole já tak měsíc nechlastal. Dneska vole.
Vole: To je kunda...
'stojím u dveří' 
    The Little Rascals (1994)




Ach! Život mého dětství, putování všemi časy, nadpřirozeně prosté, nezaujatější než ten nejlepší žebrák, který je hrdý, že nemá ani zem, ani přátele, jaká to byla hloupost. - A já si toho všiml až teď!
Jean Arthur Rimbaud: Nemožné, Iluminace 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?