Obrázky z jednoho ♥, obrázky z druhého ♥ #1: I belive in $○ngs♪

Každá písnička a každý obrázek z we♥it má pro mě nějaký (skrytý) význam.
Pokud se tohle spojí dohromady, tak je to absolutní exploze emocí a zážitků. Částečně zmatená. Ale co byste čekali? Snad Dýňový džus?

Bubny.
Opona se roztahuje.
Představuji Vám svou první kolekci:

I belive in $○ngs♪ (tady)


Asi teď dělám weheartit reklamu a zadarmo. Jenže já si přes něj tu pozornost musím upoutat :P 

 The Smiths - Asleep  
Z filmu The Perks of Being Wallflower, podle knižní předlohy. Tu v originále doporučuji pro její easyenglish. 

Vzpomínka: Jsem vysoká = neskladná. Gymnastika nikdy nebyla mou silnou stránkou. A když jsem si měla ve druháku na tělocvik připravit gymnastickou sestavu na hudbu, tak jsem nebyla daleko od myšlenky na sebevraždu. Naštěstí jsem odvedla pozornost od mé nemotornosti dojemnou hudbou. A tak si slečna profesorka ani nevšímala mého marného pokusu o hvězdu (padající.. Nebo spíš padlou!) a nechala se ukolébat k rozhodnutí dát mi za 2. 


Dneska v noci je to hlubokomyslné. A i když jsem začala sebevražednou písničkou a pokračuju Ianem Curtisem - co tu sebevraždu asi spáchal - 

Joy Division - Isolation 
Písnička, co se dá zahrát dvouma akordama na kytaru: G C, fajnšmekři přidají i F. akordy + text
Doporučuju i film (Control, hlavní role: Sam Riley)
Né když jste, jak říká Meluzínka 'hluboko v p*či' ( = máte velkou depku, né vášnivý sex)
Né když jste na vrcholu blaha ( = máte hodně dobrej den, né orgasmus). 
Nejlepší je nálada přemýšlivá, racionální a klidná. 


Vzpomínka: Hrála jsem jí Kapitánovi, když byl v Mém pokoji. 
Kdo je Kapitán? 
Proč byl v Mém pokoji? 
Proč je Můj pokoj s velkým písmenem? 
- tohle teď není tvoje starost! -


Taková ta rádoby Grunge Kids klasika Arctic Monkeys. A mám je ráda. A přišla jsem na ně zrovna na stránce weheartit. Protože tam je všechno vždycky o něco dřív než na Óčku a možná i dřív než na mém nově (thanks to 3.202) objeveném Radiu Wave ČRo. 

Vzpomínka: Vyrazila jsem se SSŽ (Silná Sofistikovaná Žena) na konzert Měsíce.
 - !pozor! To není mnou vymyšlená přezdívka, to je reálný člověk (taky mu dělám reklamu zadarmo) !konec hlášení! - 
Na konzertu bylo lidí dost, ale bylo to v obrovských prostorech, prostě atmosféra pro celkem začínající kapelu nic moc. Akustika podivná. Lidé zalezlí v koutech. Atmosféra tím pádem upadala. Hráli covery a hráli je dobře. Měla jsem chuť blbnout a tancovat, ale i na mě to tam bylo moc zabitý. Tak jsme se se SSŽ sebrali a šli tancovat na chodbičku k záchodkům, která byla přes zeď za pódiem. Celkem velká tak 3x5m, na delší straně stěna plná zrcadel. Soukromá párty! 
Přestali hrát rychlý písničky a kluci si šli dát voraz. Měsíc, aby se publikum nevypařilo do okolních náleven, nebo aby se ukázal egoisticky a individuálně Suck It and See.

                                      ... ...



„Vy jste šílený?“
“Samozřejmě,“ řekl Tracy.
William Saroyan: Tracyho tygr





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze života mléčných výrobků #3: Žaba, krokodýl, zubatá žába.

Ze života mléčných výrobků #1: Dělat věci pořádně?

Měla jsem dědu. A babičku?